Merhaba ben Kazakistan dan yaziyorum.Yasim 21,gebelik haftasi 30,ilk cocuk olacak.sorum su Turkiye ye gittim.Ordan yeni geldim.Doktorum bana (supradin,ferrum fort)adinda hap verdi. Tahlillerimde normal cikti.7 ay boyunca 9 kilo aldim.Yememe cok dikkkat ediyorum.
Sut ve sut urunlerini duzenli olarak yiyorum.Hap icmesem olur mu?


Gebelik döneminin genellikle 16. haftasından itibaren (bulantılar tamamen bittiğinde) anne adayları hergün mutlaka gebelik döneminde kullanıma uygun demir içerikli ilaçlardan birini düzenli olarak almalı, bunu lohusalığın sonuna kadar sürdürmelidirler. Gebelikte anne adayının artan kan yapımında, bebeğin oluşmakta olan kan hücrelereinin yapımında ve yine bebeğin doğum sonrasında ihtiyaç duyacağı demir depolarının oluşturulmasında gerekli olan demir, ne kadar düzenli beslenilirse beslenilsin yeterince alınamaz.   Beslenmeniz düzenliyse vitamin ilacını almanız mutlaka gerekli değil, ancak demir ilacınızı mutlaka alın.  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top